torsdag 5. november 2009

Mukdahan - bare navnet får meg til å smile!

Mukdahan, en perle nord i Thailand. Jeg har virkelig fått sansen for denne lille, men koselige byen. I morgen reiser vi til Bangkok og på mandag starter arbeidet. Jeg gleder meg veldig til å begynne med det jeg kom til Thailand for, men jeg må si det er trist å skulle forlate Mukdahan.

Føler jeg på ny reiser fra det kjente og kjære hvor jeg har det trygt og godt. Jeg har fått en fast hverdag her og trives med den, nå må jeg starte på nytt og planlegge en ny hverdag. Men Gud er med meg til Bangkok også, og jeg gleder meg til alt han har å vise og lære meg. Mukdahan, vi ses nok snart igjen...

Takk til:
- aerobic-instruktørene i parken
- Good Mook for vestlig tilflukt
- Monooy og hennes måte å gjøre thai-undervisning spennende på
- tuk-tuk sjåførene som kjørte oss til målet uansett om de visste veien eller ikke
- kjerka og menigheten som har tatt oss så godt imot.
- Benjamin og Sarah for å gi meg et svært positivt syn på dansker
- Kine og Kari for noen fantastiske morgenstunder: Jogging og Starbucks-kaffe!
- misjonærene for alt de har gjort for oss
- markedet for gode matopplevelser
- Ragnhild for labbeentusiasmen
- Team Thailand for mange gode stunder sammen
- Gud for et minne for livet!


Brødre som nyter utsikten sammen


Nydelig natur i Mukdahan nasjonalpark


Ragnhild på den daglige labbeturen til skolen


Middag med misjonærflokken. Fantastiske folk!


Lagde kratonger som man skal sette ut på vannet med lys i. Er en buddhistisk tradisjon.


Siste dag på språkskolen


Team Thailand og Monooy(språklæreren vår)

2 kommentarer:

  1. du skal se Gud overrasker deg, og at Bangkok blir enda bedre enn dette!! gleder meg til å lese mer.. hihi.. savner deg.. trist at du ikke er hjemme til jul i grunnen!!

    SvarSlett