tirsdag 5. januar 2010

Kjære Far

Takk for året som har gått. Takk for all gleden jeg har fått og alle de gode opplevelsene. Takk for at du alltid har vært med meg og beskyttet meg. Takk for din velsignelse. Takk for smilene i folkene rundt meg. Takk for kaffien som smakte så godt. Takk for de du sendte for at jeg skulle komme nærmere deg. Takk for at jeg alltid kan glede meg i Deg!

La din vilje skje i det nye året. Løft opp mitt blikk, lys opp min sti og gjør den klar for meg. Vær du mitt håp og styrk min tro, vis meg din kjærlighet. La meg være et lys i verden. Led meg på den rette vei og gi meg mot til å følge den. Hjelp meg å se de som trenger din kjærlighet. I år vil jeg gå på det du har for meg!
Amen

3 kommentarer:

  1. Min venn!! Alt jeg kan si er AMEN!! Veldig fin og sann bønn! AMEN! :)

    SvarSlett
  2. Hei Siri, Håper alt står bra til med deg i Thailand. Lykke til i arbeidet på HoP. Guds velsignelse i arbeidet. Klem fra bror i troen og fetter i blodet, Steinar.

    SvarSlett
  3. AMEN til det!

    -Anna-

    SvarSlett