torsdag 17. desember 2009

Glede!

Det var siste dagen min på jobb i dag. I hvert fall for en god stund. Neste uke har vi ferie, deretter reiser vi til Laos for å få nytt visum, så er det infield i Hua Hin og til slutt to uker i Nan med engelskundervisning og annet diverse. Jeg skal ikke tilbake på jobb før i februar. Og jeg synes det er trist. Jeg kjenner det er vondt å si farvel til de små barna, selv om det bare er for halvannen måned. Jeg begynner å grue meg til April. Når jeg må si farvel for siste gang.

Da jeg reiste fra Norge var jeg redd jeg bare kom til å lengte hjem og at jeg ville telle ned for hver måned som gikk. Det er annerledes nå. Jeg føler månedene går altfor fort og at vi snart har vært her halve oppholdet er helt snålt rett og slett. Tidligere har jeg nesten ikke visst noe om Asia og kulturen her, men nå har Thailand fått en stor plass i hjertet mitt.

Jeg liker Thailand.
Men når det er sagt så liker jeg Norge også.
Jeg har rett og slett altfor mye å glede meg over!
I tillegg kommer familien på besøk om to dager. GLEDE!

Noen bilder fra de siste dagene:
Raketter og stor feireing av kongens bursdag(både på bursdagen og en uke senere).

Ungene på Home of Praise er rett og slett bare herlige!

Før...

Etter vask og stell

Julepynt i Thai-stil.

Julefeiring og farsdag-feiring. De er kledd i rosa pga kongens bursdag.

Ungdommen fra kirka hadde ansvar for lovsangen.

1 kommentar:

  1. Du skriver altså så bra Siri! Jeg blir imponert for hvert stykke du skriver! Gøy at du har mye å glede deg over! Vi må snakkes en dag :)

    Anna

    SvarSlett